2010. július 9., péntek

Hogy jó legyen itt

Szeretettel köszöntünk minden bátor és igazi alkotót.
Azért a többesszám, mert Micivel együtt készítem ezt az oldalt - ezért is fut az ő neve alatt. Mici egy drága rajzolt nyulam, aki mindig és minden körülmények között inspirál.
Azt hiszem, ha az ember tudja, hogy milyen feladatra alkalmas, jól választ hivatást. Nekem akkor különösen nehéz, amikor olyan dolgokat látok magam körül, amikről tudom, hogy sem nem értékesek, sem nem jók, mégis bőven van rájuk igény. Értékes dolgok mindig voltak, így ma is - csak valahogy sokkal kevesebb. Kár értük.
Biztos vagyok benne, hogy mindent, ami régebben jó és fontos volt, át kell hozni mostanra. De ezzel együtt át is kell értelmezni (hajrá generációm!). Erre alkalmasak a kezdők.
Szeretnék összefogni a hozzám hasonló pályakezdő grafikusokkal és pályakezdő írókkal, hogy meg tudjuk mutatni, miért kell változtatni a meséken. És alternatívát állítani fel, nem csupán mellet döngetni a jó dolgok mellet, és sajnálkozni a mostaniak miatt.
Így hát ezúton megnyitom a kaput minden kezdő író-rajzoló előtt, aki szívesen közhírré tenné egy-egy nem sárkányos, nem amazonos, nem vámpíros, nem mangás és nem varázslófiús rajzát vagy meséjét. Talán találunk a mesénkhez és az elképzelésünkhöz illő rajzolót/rajzot - vagy a rajzainkhoz illő mesét...

Mesét a világba!

13 megjegyzés:

Szera írta...

Üdvözlöm ezt a blogot! :)

Feszter írta...

Várom a meséket, rajzokat, csodákat, és üdvözlöm az ötletet!

Piroseper írta...

Hű, erre kíváncsi leszek! A meséim azt hiszem nem illenek bele ebbe a keretbe, de talán a rajzaim igen. Ha beérkezik egy történet, ami rajzolásra ihlet, akkor azt beküldhetem ugye? Plusz gondolom ez a másik irányba is működik. :)

Nóra és Mici írta...

Hűha, gyorsabban megy, mint hittük... :)
Piroseper, gondoltam neked külön is írok, mert egyből eszembe jutottál. De megoldódott. :) Jöhetnek a rajzok.

Barbi írta...

Micsoda remek ötlet! :D Én, mint egy apró fiúcska anyukája, nagyon nagy örömmel fogadom! És még rajzolni is szeretek, bár már nagyon rég tettem. Ha megihlet egy történet, szívesen kanyarítok én is hozzá valamit. :D

Shushanna írta...

Talán lesz helye néhány fiókban heverő rajzomnak itt...:)
Mesélni is szeretek, a gyerekeim kedvence az "anya ne könyvest, hanem kitalálóst mesélj!" Nem tudom...talán megpróbálom ezt is. Egyelőre a rajzolás vonz jobban.
Szeretettel üdvözlöm ezt a blogot én is...:)

Nóra és Mici írta...

Csak bátran! :)

LARION írta...

Jajjjj, de nagyon bírom a jó kezdeményezéseket, a jó szándékokat és az intelligens nőciket !!!!!!!!!!!!!!!

Tímel írta...

Hű ez de jó!!!!
Hajrá Hajrá!

Piroska írta...

Lányok! Mindent ki akartok hozni belőletm? Kellett nektek rajz! Most meg még meséljek is? Ha összeszedem azt a kevéske eszem talán le tudom írni azt a mesét amit anno, úgy 2o éve találtam ki az akkor 3 éves csemetémnek.
Pirimami, a virágoskertjéből .

Unknown írta...

Ez nagyon ötletes kezdeményezés, nincs is ennél jobb ihletadó dolog! :)

Nagy-Bán Kitti írta...

De jó ötlet!! Gratulálok!

Erika írta...

Hurrá!:)